Hepimom istanbuldayım. şuan gündüz zıbın üstüne uzun takım giydiriyorum. ama battaniyesini açıyo yarından itibaren uyku tulumu giydiricem zıbın üzerine.
dışarı çıkarkende dün biraz esiyodu hmden peluş hırka almıştım kısa kollu tişört üstüne onu giydirdm altına da kot.
bide defactodan takımlar aldım eşofman şeklinde onlardan giydiririm bir daha çıktığımda.
14,5 aylık