Oğlum 14 aylık zayıf ve yememe problemi var. Etrafındakilerin hepsi sütumun yaramadığını emzirmeyi bırakmamı söylüyor. Sutum faydalı değilmiş kilo alımını engelliyor diyor büyükler. Kafam karıştı açıkçası iki gün öncede biontek aşı oldum ve daha emzirmedim. Ne yapmalıyım. Sağlıklı düşünemez oldum. Fikirlerinize ihtiyacim var