Merhaba kızlar 13 aylık bebeğim gece gündüz dk başı meme de ek gıda namına hiç birşey yemiyor ne versek tükürüyor çok nadir yediği oluyo oda en fazla 3 lokma sonra tükürüyor hiç abartısız gündüz dk başı emiyor akşama kadar kapanmasın istiyor meme çok bunaldım artık sabahlara kadar emerek uyuyor asla bensiz durmuyor bıraktırmak istiyorum ama bir taraftan da kıyamıyorum çok yıprandım hiç birşey yememesini çok kafama takıyorum ne yapmalıyım sizce