Kızçeler, durum vahim.Kızım neredeyse 13 aylık.Yürümeye başladığından beri bir minik ergenimiz oldu.Elinden tutturmaz, herşeye dokunmak ister kucağına alırsan çığlık kıyamet.Avmye gidelim dedik bi kaç eksik var.Resmen üzerimden tır geçmiş gibi peşinden koşmaktan.Yürüdüğü için çok mutlu çığlık ata ata geziyorda bu anlatılanlar 2 yaşta olmuyormuydu.Yemeği kendisi yemek ister, saçlarını kendisi taramak kısacası dün ki bebe bugün ergen😂Allahım napıcam ben ya bu fragmansa🤦♀️ Allah aşkına bu evreyi atlatanlar yazsın🖐