tavsaninannesi Msbebek o zaman alerji yapıyor olabilir şeftali zaten alerjik bir besin hele kabuğu o yüZden sormuştum. Hiç zorlamayın unutsun onu vucudu dıktorumuz bize alerji yapan besini en az 2-3 hafta verdirmiyor