Ne kadar post açtığımı farkettim ama tecrübesizim kusura bakmayın lütfen :/ bebeğim 1 aylık oldu çok şükür. Beslenme sonrası kusuyor aradan zaman geçiyor peynir kesiği gibi de kusuyor önceden sütümü kusuyordu şimdi mamayı da olduğu gibi çıkarıyor sonrasında sürekli yemek istiyor. Kustuğu için doymuyor tekrar istiyor sanırım. Bebek reflüsü olabileceği söylendi reflü yatağı aldım beslenme sonrası 15 dk dik pozisyonda bekletiyorum yatırmıyorum ama yok yine de kusuyor napıcaz böyle :/ mama olarak hipp combiotic kullanıyoruz