Mom0909 Arkadaslar oğlumun atesi var comedones diye marka bi ölçer var onla bi alnından boynundan bakıyorum atıyorum 37.0 cıkıyo bide cubuk ates ölçer var onla bakınca koltuk altı 37.8 gösteriyo hangisi dogru
Aysbglem Mom0909 ben doktora sordum temassız olan bebeklerde daha etkili dedi koltuk altındaki hemen ölçmüyor çünkü bebişler sabırsız
Mom0909 Aysbglem evet biraz bekletiyor belkş bizim temassız olan iyi bi marka degildir ondan farklı cıkarıyor sanırım