Selam hanımlar. Bebeğimin sarılık olması sebebiyle sütümün yetersizliğinden dolayı mama başladık yaklaşık 20 gündür meme mama şeklinde ilerliyoruz. Hem mama verdim hem meme ama tabi mama ağırlıklı besledim sütümü sağıyorum 20 cc çıkmıyor bile. Tekrar sarılık artar diye mamayı da kesemiyorum daha azalttım ama tabi etkisi olmuyor. Sütümü arttırmak için içmediğim şey kalmadı ama en etkili ilacı emmek biliyorum. Sizce sütüm artar mı ya da sağdığımdan daha fazla mı süte sahibim göğüslerim hep yumuşak 6saat emmezse anca o zaman sertleşiyor. Benzer durum yaşayan olup sütü artan oldu mu?