Derinminakolay Kızlar ablam kemoterapi alıyor kan değerleri düşük çıktı ve 2. Alamadı kan değerlerini yükseltmek için ne yemeli ve yakınında var mı yaşayan
esraesma Derinminakolay Çok geçmiş olsun, benim babamında hep değerleri düşerdi kan takviyesi yaparlardı
Elf33 Benim teyzemde öyle olmuştu. Kan degeri düşük cıkınca kemoterapi alamıyor. Alamıyancada tedavisi aksıyor. Pekmez diye biliyorum kara pekmez derler