Hellobaby2 internette ne zaman olumlu bişey yazdı ki 😅 çok normal. Benim bebeğim de 3 aylık ve çok salyalı. Doktorumuz çok normal dedi. Ağız içi kaslarını kullanmayı öğreniyor. Diş kaşıntısı da başlarmış bu aylarda. Hatta rota aşısını da tükürdü, doktor güldü aferin tükürmeyi de öğrenmiş diye 🤣