Beyzazeynep Merhabalar muhtemelen kizimi krese verecegim. Sosyallesmesi icin. Fakat tuvalet egitimi vermedim bu yuzden geriliyorum. Baskasi altini acacak dusuncesi beni uzuyor. Bi kreste ne ozellikler aranmali? Neye dikkat etmeliyim?
AlmilaDoga Beyzazeynep ben de vereceğim özellikle sordum sınıftaki yardımcı abla veya öğretmen açacak bez açma odası var orda başka kimse açmıcak
Ayseciginannesi Beyzazeynep bu bez meselesi yuzunden vermiyorum krese. Ne zman bezi birakir o zman veririm
MayneymisAltintop Zorunluluk yoksa sadece sosyalleşsin diye verecekseniz oyun gruplarına katılın. 18-24 Ay ve 24-36 Ay var. Hem siz yanında olursunuz hem sosyalleşşir
Parasetamoll AlmilaDoga merhaba muşta kakıyordunuz sanırım kullanıcı adından hatırladım 😀 hangi kreşe gönderiyorsunuz
AlmilaDoga Parasetamoll merhabalar evet doğru hatırlamışsınız bu dönem ücretsizdeyim ama Allah iZin verirse ocakta masal dünyam a başlıyacak orayla görüştüm
Parasetamoll AlmilaDoga oğlum da nisandan beri oraya gidiyor ben çok memnunum 😀 anestizi teknikeriydiniz dmi
AlmilaDoga Parasetamoll inşallah darısı başımıza bakalım zaten orasıyla ilgili hiç olumsuz yorum duymadım yok hayır ben öğretmenim kayınpederim sağlık sektöründeydi
AlmilaDoga Parasetamoll umarım inşallah bakalım valla bi an önce gideceği günü bekliyoruz çünkü kar yağdığı zaman nasıl tutcam evde hiç bir fikrim yok🤭😅
Parasetamoll AlmilaDoga bende çok kararsızdım evde artık kitap boyama şu bu yetmiyordu parkta zorla çocuklara sarılıyordu sonra paylaşmama hırçınlaşma başladı en sonda yemek olayı çıktı gönderdim çok faydasını gördüm tabi 4 ay sabah ağladı 🤣🤣 kış için çok iyi olacaktır
AlmilaDoga Parasetamoll umarım öyle ağlamalı durumları bi ayda hallederiz diye umuyorum 😬 yoksa ben de okula başladığımda zor olur 🙈