tgcanl Kızlar bebeğim 5.ayina girdi ara ara anneye benzer sesler çıkarıyordu tesadüftür diyorduk birkaç gün önce ve bugün net olarak anne dedi kalabalıktık herkes şaşırdı normal mi yoksa bize mi öyle geliyor
Katya tgcanl 6 aylıkken gel, 7 aylık anne dedi. Şimdi 10 aylık anne, gel, dede, baba, mama ve meme diyor ☺️
mmek_2014 İlk kelimeler 6 ay civarı çıkmaya başlar zaten. Benim oglumda 5 aylıkken ilk anne dedi. Tabi bilinçli bir şeklide söylemiyorlar henüz. Oglum şimdi 8.5 aylık anne baba dede mama ve gel diyor. Bunlardan sadece gel i bilinçli şekilde söylüyor digerleri rastgele çıkıyor agzından
tgcanl mmek_2014 daha erken tesadüfen öyle çıkmıştır 5 aylık çocuk konuşmaz diyor çevremdeki bazı heves öldürücüler ama işte 1 değil 2 değil her seferinde mi tesadüf olacak dediğiniz gibi rastgele duydukları kelimeleri taklit ediyorlar sonuçta öyle öğreniyorlar 🤷🏻♀️🤭