Merhabalar,
Bebegim 5.5 aylik.Doktorumun tavsiyesiyle 5. ay itibariyle ek gidaya tadim olarak basladim.Su an yarim muz veya yarim havuc ya da 2 3 yemek kasigi yogurt yiyor ogunde.Yani ilk tadimlardan sonra daha fazla yemege basladi diyebilirim.Doktoruma danismayi unuttum.Sizce ne kadar su vermeliyim?