Paamugummm Sezaryen doğum sonrası göbeğiniz ne zaman gitti ben doğum yapalı 4 ay oldu Sanki hala 5 6 aylık hamile gibiyim sizlerinde öyle mi?
Beyzaaaa Paamugummm canım çok normal daha çok yenisiniz biz 15 ay oldu göbeğim daha düzgün oldu hem kilo verdikçe gidiyor benim
Paradiseeeee Paamugummm ya bu yapıdan yapıya değişir ben 22 kilo almıştım 4 ay oluyor doğum yapalı 2 kilom kaldı hepsini verdim göbegim var elbette biraz oda zamanla geçicek inşallah
29052021 Paamugummm bende sizle aynıyım. 4 ay oldu ama hala tekrar hamile gibi duruyo yaa🤦♀️ sinirlerim çok bozuluyor..
PembePelikan Paamugummm korse kullandınız mı ? Ben çok faydasını görmüştüm, ayrıca özellikle gece emzirmesi hızlıca kilo verdirdi bana, Doğum kilolarım haricinde hamile kalmadan önceki kilomun da altına düşmüştüm
Zlm Paamugummm bu bence kişiye göre değişir benim ikinci hafta gitmişti ama ben hep yürüyüş yaptım hamileykende doğumdan sonra eve gelincede cocougu aldım 3 gunluktu yürüyüşe çıktık