İyi geceler bayanlar 2 yaş 7 aylık oğulum var benim inanılmaz inatçı onun istediği bişey olmazsa yerlerde yatar .,kendini dovuyor.ve çığlık atarak ağlıyor artık ne yapacama şaşırdım ,evde bütün duzenımızı bozmaya başladı herşeye karıştırıyor hiç bişeymızı bulamıyoruz ,mutfak eşyalarına kader ve özelikle tehlıkelı işler yapiyor, ne yapmalıyım ? Sizin çocuklarda mı öyle ?