2 ay 7 gündür kızım köveZde doğduğundan beri ,
şimdiye kadar enfeksiyonu vardı çok antibiyotik aldı çok şükür negatif oldu
şimdide anemi çıktı kansizlık kendeğeri düşük nöbetçi doktor hemşiresine söylemiş yarın kan verebiliriz diye
bu sorunla karşılaşna varmı