Kızlar merhaba 2 aylık oğlum var. Bebeğim geçen gün birden nefes almayı kesti ve morarmaya başladı panikle silkeledim kendine gelsin diye o an ve kısa sürede kendine geldi. İlk başta şaşırdım acaba süt mü genzine kaçtı böyle oldu diye sonra önemsemedim geçince. Ama aradan bi süre sonra tekrr tekrarladı bir sefer daha ardından yaptı ve ben acile gittm bana ateşsiz havale geçirdiğini söylediler ve çocuk nörolojisi olan bi hastaneye sevkimi yaptılar.
İki gece hastanede yatış yaptık ateşimiz yok kan değerlerimiz temiz kalbe bakıldı bir sıkıntı yok fakat beyinde sıvı birikimi var denildi zaten bebeğim anne karnında tek arterliydi gelişim geriliği vardı ve küçük doğmuştu zamanla belki bu sıvının kaybolabilceğini söylemişlerdi doğumdan sonra bize. Şimdi ise beyinde ultrason yapıldığında hidrosefali denildi tekrr emin olmak için mr istenildi mr ve eeg çekildi. Eeg de temiz çıktı ama mr sonucunu doktora gösteremedik haftaiçi göstericez ben bugün e nabzdan baktığımda hidrosefali olduğu ve korpus kollazum ince ve eleve görünümdedir yazıyordu. Başına böyle birşey gelen yada bi bilgisi olan var mı bunlar nedemek beni ve bebeğimi nasıl bi süreç bekliycek? 🙏🏼