Gulumse1 Benim oğlumda 3 yaşında. Kardeşi 8 aylık. Ve 8 aydır ağlamadan geçirdiğim günlerin sayısı öylece az ki. Bahsettiğiniz şekilde benim oğlum da kardeşine zarar veriyor. Minik yavrumun da ağlamadığı gün yok. Isırıyor,vuruyor,üstüne atlıyor vs vs. İyilikle,güzellikle her yolu denedik. Dayanamadım yalvardım,anlamadığı halde Allah rızası için yapma evladım diye yalvardım.. babası ile sürekli araştırdık,okuduk yok yok olmuyor. Öyle tatlı dilli,insan canlısı bir çocuk ki anlatamam. İnsanlarla ilişkisi çok kuvvetli. Kardeşini de çok seviyor ama sevmeyi bilemiyor… Pes ettik psikoloğa gittik. Ama ben onun da çare olacağını sanmıyorum. Yarım gün kreşe vereceğim sanırım. Bahsettiğiniz yöntem çok korkunç. Yapmayın lütfen.Kardeşi ile arasına daha çok aşamayacağınız duvarlar koyarsınız. Ben doğrusunu bulamadım ama inanın sizin yaptığınız da çok yanlış