Ed71 o dönemler sürekli emecek gayet doğal, ama yeşil su gibi olması pek normal gelmedi ama siz doktorunuzla bi konusun ya da mesaj atma şansınız varsa deneyin . Siyah kaka sonrası hardal sarısı ve yağ parcacıklı cıvık kaka normal diye biliyorum. ama suyu beze geçiyorsa pek normal gelmedi. İnşaallah bişi yoktur.