Havvanurs canım benim bebeğim de 7 günlük, uçları kopmak üzere, alttan yarıya kadar yarıldı. 😭 Dün gecr ağlaya ağlaya mecburen mama verdim. En azından 1 gece dinlensin belki geçer dedim. Fito diye bi krem var o iyi gelecek gibi ona başladım şimdi. Bütün gögüs ucu kremlerini, kantaron yağını, tahin yağı, ayva çekirdeğini denedim. Hiçbir ilerleme göstermedi. Birde benim ikinci bebeğim.