Güzel anneler merhaba; Adana Seyhan Metro Hastanesinde doğum yapan var mı acaba ? Üç gün önce doğum yaptım bebeğimi küvöze aldılar böyle bir durumu yaşayan var mı ya da öyle sorayım. İlk gün nefes alımında biraz sıkıntı var dediler. Sonra hafif pisliğini yutmuş o temizleniyor dediler bugün de tahliller temizmiş solunumu da düzelmiş. Ama süt sağıp gönderiyorum. Bebek 40 ml içmesi gereken yerde 15 ml içmiş o yüzden çarşambaya kadar da tutabiliriz demişler. Ne diyorsunuz devletten para aldıkları içinde tutuyorlarmış sanırım bazı hastaneler ? Annemler çıkaralım diyorlar ama ben de cesaret edemiyorum korkuyorum birşey olması açısından Öner’leriniz nelerdir ?