Herkese kocamaan merhaba güzel anneler. 💁🏻♀️ Direkt mevzuya gireyim eşime doğum günü hediyesi olarak ne alabilirim? Evlilik yıldönümümüzü unutmusum o zaman oğlum 3 aylıktı gün nasıl geçiyordu bilmiyordum bile gerçi hala öyle ama alıstım herhalde 😅 neyse eşim cok güzel bir çiçek hediyesi pastasını alıp gelmişti o zaman nasıl unuttum diye cok duygulanıp ağlamıstım. Şimdi güzel bir jest yapmak istiyorum ne alabilirim böyle etkilensin istiyorum 👀 Fikirlerinizi bekliyorum teşekkür ederiim 💁🏻♀️