Mrve64 yapcak bişi yok ya avutmaya calıs canım dua oku bol bol nazar olablr bugun bizde öyleyız kızım sabhtannberi toplasan ıkı saat ya uyudu ya uyumadı anca az evvel uyduu İNŞALLAH kalkmaz tavşan uykusu gbi oluyor bazen uykusu ben de bttım henz 2 aylığız