Minikcik Bebeğim hafta da bir defa kaka yapiyo.gazi da kakasi da aşırı kokulu sadece anne sutu alıyor. Basina gelen var mi 5 aylik bu ara da. Ek gıda istiyordur diyor sirduklarim alakası var mı acaba.
Yasemin38 Minikcik 10 güne kadar kaka yapmaması normal sayılıyor canım. Kaka durumuyla ek gıda istiyor demeleri ne alaka anlayamadım. Doktorunuz gerekli zamanı söyler tadımlara başlamanız için
Sumeyye89 Minikcik sütünüz yarıyor demek ki canım 10 güne kadar normal yani bebeğe süt fayda veriyor nasıl anlatılır bilmem ama süt yarıyor derler yani fayda vereceği için vücut bekletiyor eğer huzursuzluğu gabızlıgı yada yaparken zorlanmıyorsa normal canım
Merve_merve Benim bebeğim 2.5 aylık şu iki üç gün dur kakasida gazida kokulu usutmus olabilir ondan kokar diyorlar ama
Minikcik Merve_merve benim kinin 2 buçuk aylıkken normaldi ama 1 aydır bu şekilde hem kokulu hem uzun suruyor
Minikcik Yasemin38 ya bende anlamadım dedim acaba sütum mu az. Az emdiği için mu az yapiyo ama açlıktan da aglamiyo hiç. Sık sık da emzirmeye çalışıyorum.
Minikcik Sumeyye89 yapacağı gün huzursuz oluyo yapmak istediğini anlıyorum ikiniyo yaparken biraz. Ama kıvamı normal.
Yasemin38 Minikcik sadece anne sütüyle beslenmede normal bir durum canım bizim doktorumuz o aylarda söylemişti bu bilgileri. Açlıkla alakalı bir durum değil canım yani. Senin yediklerinle alakalı da olabilir. Bol bol su iç sıvı tüket
Minikcik Yasemin38 benim doktor da günde 3 defa yemek kaşığıyla zeytinyağı ver dedi. 😂4 bucuk aylıktı o zaman ben bile o kadar içemezken. Hangisi doğru şaşırdım🤷♀️
Yasemin38 Minikcik ayyy kusura bakmada çüş deseydin🤣🤣Yok canım daha neler valla benim doktor hiç.demedi bile zeytin yağı ver falan şu durumda bu durumda falan diye