37 yüksek ateş değil 37.7 de hafif bir ateş koltuk altına pamukla su koyup gün içerisinde sürekli su içirin düşer ateşi direk şurup vermeyin şurup iyi bişey değil. Burada bir posta görmüştüm eğer ateşi varken ayakları da sıcaksa dış ateşiymiş eğer ayakları elleri soğuksa enfeksiyon ateşiymiş. Ne kadar doğru bilmiyorum sadece burada okumuştum bunu