Önceden kucağımıza aldığımız zaman biraz zaman geçince bacakları boşta kaldığı için sanırım morarıyordu uani kan birikiyor bacaklarda hani öyle mosmor bişey değil ama morarıyor yani sımdıde 6 aylık olcaz 3 gün sonra arada ayaga dikiltiyorum bacaklarına cok baskı yaptığı için mi bilmiyorum yine morarıyor ve ben cok korkuyorum bu durumdan bısey olabilir mi basına gelen var mı normal mi bilemedim 😔