Martannesi12 4 saatte bir veriyorum benim oğlanda diş sıkıntısı var bir yiyor bi yemiyor 3 gün zaten çoğu mamayı hep az yedi o yüzden geceleri tam ver gündüz madem o kadar tüketiyor az az ver sıklığını olmadı ağlarsa ayarlarsın dedi ama şuan ben 2 kez tam verip geri kalanları 100 ml olarak veriyorum bazen biraz bırakıyor ama en azından böyle içiyor. Bu diş çok sıkıntıymış ALLAH yardımcımız olsun