1bebis1annis Merhaba yazdığım gibi kızımın sol alt ensesine yakın yerde şişlik farkettik kafayı yemek üzereyim bir yere de çarpmadık doktorumuza fotoğraf gönderdim ama pazar diye belki daha bakmadı sanırım telefona böyle bir durum yaşayan var mı?