SeverusSnape 38.6 kolaltı ölçümü çıktı. 1 ölçek pedifen verdim, ılık duşa soktum. 37.3 e düştü kolaltı ölçüm. Pedifen be aferin var. Kaç saat arayla verebilirim iki farklı ilacı veya bana ne önerirsiniz? Doktoruna ulaşamadım. Acile gitsem mi?
Teemo07 SeverusSnape ılık bez koyun eklem yerlerine ben aşıdan sonra o şekilde sabit tuttum ateşini. Isındıkça bez yenisini koydum. İşe yaramıştı. İlaçlar hakkında bilgim yok maalesef.
Laden SeverusSnape 6 saat arayla veriliyor diye biliyorum. Eklem yerlerine ılık bez koydunuz mu? Çok geçmiş olsun🙏🏻
Egemenin_Annesi SeverusSnape bir el havlusunu soguk suyla yikayip sıkıp koltuk altlarindan vücuduna dogru sar severuscum eger birdaha cikarsa. Gecen Egemende cok ateslendi 39.7 olmustu böyle böyle düsürdüm ve pedifen vermistim bende. Cok gecmis olsun
Smali SeverusSnape küvet içine sökün ılıktan biraz soğuk olsun suyu.en az 10dk küvette oynatın.bizde geçen hafta çok fena ateşli idik.gecmis olsn
SeverusSnape Teemo07 Laden Egemenin_Annesi Smali nursocum Cgdmltr93 Hanımlar 37.5 oldu şimdi. Doktoruna ulaştım. Fitil verebilirsin dedi. Ona da yazmıştım 1 ölçek pedifen verdiğimi, yarım saat geçti ilacın üstünden. Fitil verilir mi?
nursocum SeverusSnape Gül suyu varsa eklem bölgelerine koyabilirsiniz düşmeseydi götürün derdim ama düşüyormuş inşallah tekrar etmez. Çok geçmiş olsun💐
Cgdmltr93 SeverusSnape emin ol acilde aynı şeyi yapıyor acil durum için paranox fitil bulundurun 39 u gördüğünizde verirsiniz. Şuan için yaptığınız şeyi emin olun acilde yapıyor paranox fitil ve ılık duş bu kadar..
Fitifiti SeverusSnape Dönüşümlü ateş düşürücü vermeyi bizim ve işinde ehli doktorlar asla önermiyor. Limonu ince ince doğrayıp çoraplarının içine koyup giydirebilirsiniz. Yine limonlu su içirirseniz ateşin düşmesine çok yardımcı olur.Eklem yerlerine de bu su ile kompres yapabilirsiniz. Ayak altlarına sarımsak-zeytinyağı kürü uygulayabilirsiniz. Udi hindiyi keza yine ayak altı ve göğsüne masaj yaparak sürebilirsiniz. Ben bu yöntemler ile çocuklarımın ateşini kontrol altında tutuyor çoğu zaman ilaçsız atlatmalarını sağlıyorum. *Hepsi doktorumuzun tavsiyesi. Çok geçmiş olsun.
SeverusSnape Fitifiti çok teşekkür ederim. İstanbul’da mı yaşıyorsunuz acaba? Doktorunuzu merak ediyorum, ben de kontrole götürmek isterim kızımı açıkçası.
SeverusSnape Fitifiti günaydın, dün telaşımdan size teşekkür edemedim. Kıymetli tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Udi hindi yağını nereden temin edebilirim? Daha önce 2 kez bronşit geçmişi oldu, ventolin ve budecort verdik nebülizatörle. Evde hep bulunduruyoruz bu ikisini. Şu an yine nefes alışı hafif zorluyor, karnından alıyor yani. Bu gibi durumlarda ilaca gerek kalmadan nasıl bir yol izlemenizi tavsiye etti doktorunuz?
Aybersa SeverusSnape benim ablam bunlara ek ,gül suyu ile övüyor vücutlarını ,o da çok iyi geliyor aklınizda bulunsun🌺
Yasemin38 SeverusSnape canım aferin grip ve soğuk algınlığı için. Pedifenide 6 saatte bir verebilirsin. Kıyafetlerini ince tut
Cgdmltr93 SeverusSnape hayır fitil acil durumda verilir tekrar yükselirse verirsin. Sürekli kontrol etmelisin her saat başı kontrol et 38.5 39 oldugunda fitil verirsin
Laden SeverusSnape fitil için çok yüksek bir ateş değil. Bir de düşmezse en son çare olarak görüyor uzmanlar fitili. Şurubu da yeni vermişsin bence fitil verme. Üzerini ince tut ilaçta anca etkisini göstere zaten❤️
nursocum SeverusSnape Ben 39 görmeden verme taraftarı değilim şahsen birazda savaşsın vücudu bağışıklığı güçleniyor benim doktorum 38de bile korkma diyor ateş kötü bişey değil aslında o yüzden biraz daha rahatım. Bu kadar düştüyse takipte kalıp ona göre müdahale ederdim
Duyulurum SeverusSnape pedifen calpol dönüşümlü vermiştim ben ama aferini bilmiyorum. Tek başına verince 6 saatte bir ama dönüşümlü verince 4 saatte bir verilebiliyor demişlerdi. Geçmiş olsun umarım bir daga yükselmez ateşi
Mom9870 SeverusSnape Canım geçmiş olsun, dönüşümlü ilaç kullanma. Fitil içinde bekle henüz erken zaten ilaç vermişsin. Önce ilaçsız geçirmeye bak. Bu zamana kadar ne yaptın? İnatçı ateş olup olmadığına dikkat et elleri ayakları soğuk mu? Eklem yerlerin bez koyabilirsin bir daha duş aldırma şimdilik üst üste. Ateşi şuan normal ama uykuda ateş daha da artar dikkat etmen lazım.
SeverusSnape Mom9870 alnına, ayaklarına, eklem yerlerine bez koydum. 37.2 ye düştü tekrar ateşi. 40 dakika kadar önce 1 ölçek pedifen verdim. İşaret parmağını kitliyor bu neden olabilir? Avuç içine sıkıca kapatıyor.
Marjinal_Anne2 Çok geçmiş olsun 🙏🏻 Benim Kızımında burun tıkanıklığı var bir türlü açamıyoruz rahat yatamıyor öksürükte çabası , ne yapmamı önerirsiniz ya🙏🏻🙏🏻😢 konu dışı oldu ama 🤦🏼♀️
FatmaKrbkl Marjinal_Anne2 serum fizyolojik ile temizlemeyi denediniz mi, soğanı ortadan kesip 9-10 tane karanfil batırıp başucuna koyunca da çok etkili oluyor diye okumuştum, bir de yastığına damlatılan şeyler vardı da onları hatırlayamadım
Sakura-chan Marjinal_Anne2 bulabilirsen çam kozalağı reçelini öneririm. İlaçlarda bulamadığımız şifayı onda bulduk
Marjinal_Anne2 NunuDudu ayy omu tavsiye ettiler unuttum almayı bugün kaç kez eczaneye gitti elim halbuki yarın ilk işiö🤦🏼♀️
NunuDudu SeverusSnape zeytinyağı sarımsak kürü deneyin isterseniz. Ateş bazen düşmüyor ne olursa olsun o zaman acile başvurmak daha iyi.
Mom9870 SeverusSnape Bilmiyorum ama tahminen üşüyor olabilir mi? Bende üşüyünce aynısı yapıyorum da. Yani ellerim her zaman yumruk şeklinde kalır. Bilemedim vallahi yanlışta olmasın da bi baksana internetten yazar belki sebebi.