Oykuaygun Şuan çıtçıtlı body 6-9 ay giyiyor oğlum 4.5 aylık. Kış için hangi beden almalıyım? Dışarı çıkarken ne giydiriyorsunuz tulum vs almam gerekli mi? Toplu Bi alışveriş yapıcam yardımcı olursanız çok sevinirim 🥰
Deletedmom0099 Oykuaygun e bebektense zıbınlar 1 yaş alın. baş kısmından geçmiyor bedeni olsa bile çünkü küçük bedenlerde kızım geçen sene bu zamanda 3,5 aylıktı astronot mont giydirdim tüm kış. 9 aylık almıstım onuda ama toplu bi bebekse 1 yaşta olur. başta büyük oluyo ama kışın ortasında tam olur.