Benim kızım 1 yaşında gün içinde çoğunlukla baş başayız sabah kalkarız o oyun oynar ben işimi yaparım bazen peşimde gezer bazen mama sandalyesinde otururken yaparım işlerimi sonra oturma odasına geçeriz o oynar ben yanında otururum bazen bende dahil oluyorum bazen oda sıkılıyo bende dışarı çıkıcak pek bi durumumuz yok yani eşim yokken yada yanımda başkası yokken pek tercih etmiyorum dışarı çıkmayı kızımı eğlendirmek için şarkılar açıyorum oynuyoruz beraber bütün gün böyle geçiyo farklı önerileriniz varsa dinlerim 😊😊