Merhaba Bayanlar,
11.07.2021 de oğlumu normal doğumla dünyaya getirdim.Sizlere bir sorun olacak doğumdan sonra eklem ağrılarım var örneğin diz kapaklarım oturduğum yerden kalkerken yaşlı insan gibi bir yerden destek alarak kalkıyorum..Sizler doğum sonrası böyle bir sorunla karşılaştınız mı??? Doğum sonra hap takviyesi be kullanıyor sunun??
Teşekkürler