Bebeğim 1 yaşını dolduracak bıngıldağı henüz kapanmadı sağlık ocağında hemşire baktı az kaldı dedi ama Googleden bakıyorum 12 aya kadar kapanması lazımmış. Yeni tutunup yürüyor haliyle çok düşüyor korkuyorum birşey olacak diye. Sadece biz miyiz bıngıldağı tam kapanmayan???