-nuurr9206 aynı bize yapar gibi yapıyorum soğan,domates,biber biraz da sarımsak koyarım çok lezzetli oluyor, pişince çatalla eziyorum biraz. Pişmiş domatesin alerji ihtimalinin düşük olduğunu söylemişti bize doktorumuz. Bebeğim 10 aylık iki aydır falan veriyorum. Çiğ şeklinde de bu ay vermeye başladım, onu da çok sevdi.