Aselsmomy Kızlar yarın kışlık bi kaç bişey alcam kıza sizler neler aldınız veya almayı düşünüyorsunuz bir kaç küçük tavsiye bu arada 14 aylık kızım 😍❤️
Deletedmom0099 Aselsmomy benim kızımda 14 aylık e bebekten trendyol üzerinden aldıklarım var 100 lira üzerine %20 indirim oluyor trendyol uygulaması yüklüyse burdan bakabilirsiniz aldıklarıma hatta https://ty.gl/j6c06fsk9s uyku tulumunu da dolapta minik hatalı etiketli lcw satan bi bayandan aldım 60 liraya mont olarakta yaza girerken almıştım lcwden
Sucukluyumurtaa Aselsmomy ben lcw dan aldım 6-7 takım. Bir 2 tane gezmelik gerisi eşofman takım. Cokta ucuza aldım😀 eşofmanları 30-35 gezmelikleri 40 dan aldım😀 4-5 de önceden aldıklarım vardı yeter herhalde😂
Tatlican Aselsmomy Bende dun 2ust kot sort ve kot tayt aldim lcv nin kışlık kadife taytlarini cok seviyorum dun yoktu ama alırım sonra ustte alinacak daha .Ben indirimden hirka ve svettisort 30tl ikisinninde fiyatı .indirimde olmayanlar 69du
Aselsmomy Deletedmom0099 kuzum annemle cikcaz o yüzden normalde bende internetten söylerim o alcam dedi bişey diyemedim 😂😂
eceozdemir1811 Sucukluyumurtaa lcw de fiyatlar 60 70 den baslio bnce iyi almışsınız bnde ordan düşüyorum ama fiyati 60dan aşağı gormedim