Ben sabah 9 da ameliyat oldum akşam üstü 5 gibi sondamı çıkardılar gaz da çıkarmıştım erkenden hemen yürüttüler wc ye gidiyordu odada 1 tur atıp yatıyordum doktorum ne kadar çok ayapa kalkarsan o kadar hızlı iyişelirsin dedi. 3.gün eve geldim başladım oturmaya çünkü bebeğimin sarılıgı yükselmeye başlamıştım emmesi gerekiyordu yatarak emzirmem de çok zor oluyor mecbur kalktım oturdum, ama böyle ayağa kalkınca sanki organlarım aşağı sarkıyor gibi ağırlık yapıyordu içimde midem ciğerlerim aşağı aşağı sallanıyordu sanki😅😅bugün 25 günlük olduk hareketin çok faydasını gördüm ben açıkcası, şuan eğilirken biraz ağrıyor birde hapşırıp çksğrğrken onun dışında evde tekim gün içinde bebeğime bakabiliyorum tek başıma artık