Kızlar 4-5 gündür boğaz ağrısı burun akıntısı yaşıyordum. Dün ateşin 38.5 olunca acile gittim. Doktor farenjite benziyor ama Bi pcr alalım dedi. Testi verdim negatif çıktı şükür. Ama bugün öksürüğüm çoğaldı. Öyle boğmaca gibi değil ama ateşim de 37.7 alnımdan. Kol altından 36.8
Kendi kendimi yiyorum evde ya ciğere indiyse oyuzden negatif çıktıysa diye. Genel olarak iyiyim sadece şu öksürük endişelendiriyor. Gripte öksürük oluyor muydu onu bile unuttum stressten😔