Arkadaşlar benim doğumdan sonra 10. Ayım yani bebek doğalı 10 ay oldu .. 8. Ay başladım adet olmaya bu 3. Adetim dün ilk günümdü.. gece çok fazla kan gitti .. yani yatıyorum bı saat peşin dolduğunu hissediyorum gece boyu saatte bir olmak üzere iki ped değiştirdim.. sonra yoruldum yatacak dedim iki ped koydum hemde ikiside gece pedi.. sabah bı kalktım her yer kan eşim şok oldu tabiki bu ne doktora gidelim mi dedi.. yok dedim bekleyelim biraz dedim dışarı çıktık iki ped üstüne bir ped taktım uzun etek giyip çıktım.. yine iki saat geçti full dolmuş lavaboya gittim kafede değiştirdim şimdi eve geldim aradan sadece bir saat geçti yine full dolu ve parçalı .. normal mi başına gelen var mı