balpetegimmmm 4 ay 2 günlük oğlum kucak seviyordu zaten son 2 gündür iyice hastası oldu 🥺 uyanık olduğu her an kucakta gezmek istiyor kucağımda oturduğumda bile ağlıyor 🥺 ne yapmam gerekli böyle anneler var mı ?
Nidaabaserr balpetegimmmm kızım 1 yaşında hala kucakta… Ama hiç şikayetçi değilim sonra istesek de kucağımıza gelmicekler bu anın tadını çıkarmak gerek 🙂
Ltprknn balpetegimmmm kucakta duracak tek çaresi bu çünkü görüş alanı büyüyor ve merak ediyor her süreç yeni bir macera sanki kötü birşey gibi değil de eğlenilecek birşey olarak bakarsanız kendinizi mental olarak yormazsınız.ayrıca atak haftası da olabilir.sağlıkla mutlulukla büyüsün
Edalikuzusu balpetegimmmm kanguruya alıyorum ben her işimi öyle yapıyorum sesini çıkarmadan etrafı izliyor meraklı gözlerle büyük rahatlık kanguru
Teemo07 balpetegimmmm 1 ay öyle dolandık. 4 ay bitti öyle huzura erdik biraz. simdi kucakta oturtuyorum balkona falan cıkarıyorum öyle duruyor. Oturmalı uzanmalı oyunlar bulmaya calısıyorum.
Cherryblossom balpetegimmmm sakinleşince hemen oyun halısına ya da varsa ana kucağı gibi birseye koyup ilgisini cekecek seyler verin. Kartlar var o aylarda cok seviyorlar zeka kartlari cıngıraklar veya oyuncak gibi.
balpetegimmmm Cherryblossom hepsi var canım en fazla 10 dk ilgileniyor sonra başlıyor ağlamaya 2 gündür böyle atak haftasından mı ne anlamadım
Cherryblossom balpetegimmmm evet canım muhtemelen atak haftasında oldugundandir. Biraz sabır o zaman🙏🙏🌸
Babyt 4 ay 22 günlük bizimkide öyle kolları uzatıp kucak istiyor sürekli pusetinde anında uyuyan çocuk asla durmuyor kolaylaşıcağına zorlaşıyor sanki
Narebebek balpetegimmmm ben 5,5 aylık oldu mama sandalyesine koydum ilgisini çekti şimdi 6,5 aylık yürüteçe biniyor ilgisini çekecek şeyler bulmaya çalışın