Beyzakayra 20 günlük bebeğim var 3 4 gündür kaka sorunu yaşıyoruz neler iyi gelir hem mama hem anne sütü içiyor
Zlm Beyzakayra sancı cekmiyosa normaldir çünkü ilk birkaç gün çok kaka yapıp sonra bı anda birkaç günde bir yapmaya basliyolar