30 aylık oğlum 3 ay önce aldı tuvalet eğitimini.
Kakasını çok güzel söylüyor hemen tuvalete gidiyoruz yapıyor.
Ama çişini tutuyor tutuyor tutuyor önü biraz ıslanıyor onu görünce biz götürüyoruz tuvalete. Ya da anne kaçırdım tuvalete gidelim diyor.
Güzelce konuşuyoruz, uyarıyoruz, anlatıyoruz ama bu durum hep böyle.
Artık kaçırmasın, önü ıslanmasın diye 2 saatte bir biz götürmeye başladık ona sormadan.
3 ay oldu sonuçta kendisinin söylemesi gerekmez mi. Tamam altına yapmıyor ama önünde hep bir ıslaklık olması da nereye kadar.
Ne yapmam lazım, nerde yanlış yapıyorum tecrübeli anneler ?