Arkadaşlar etkilemek gibi olmasın ama bebegim 25 günlük sürekli ağlıyordu, geceleri sürekli gaz sancısı cekiyor gibi ayaklarıni çekip acı çekiyor gibi ağlıyordu.Megersem sütüm yetmiyormuş bebegim açmış.Doktor mama takviyesine başlattı çocuğum 2 gündür mama yiyip aralarda emzirip gazını cikarip sürekli uyuyor.Ve bu süreçte 23.gunde anca dogum kilosuna ulaşmıştı.Çok üzgünüm resmen çocuğum aç kalmış.Oyuzden bende sütüm geliyor diye mama vermiyordum.Ama çok pişmanım ya gelen sütüm yetmiyordu yada yaramadı.Insallah sag salim buyuturuz evlatlarımızı.Yani demek istediğim illa anne sütü verin yeter diyen doktorun gazabına ben uğradım siz uğramayın 🌼 sütünüz çoktur bebeğinize yariyordur tabiki mama kullanmayın💙 Umarim o önceki gecelerde yaşadığımız gaz sancısı bir daha olmaz 🧿