Ekinali Arkadaşlar bu şekilde sezaryen olan varsa sormak istediğim bi kaç şey var. Ben 13 gün önce doğum yaptım, epidural takılan taraftaki bacağımı hala aktif kullanamıyorum. Hissizlik uyuşukluk yok ama topallıyorum normal mi acaba başına gelen varmı?
Ekinali tgba-22 peki epidural hastanede takılıyken sadece takılı olan taraftaki bacağınızda uyuşma yaşadınızmı