ikiprensannesi_gul Arkaaaşlarımm benim eylül kutum çıkmış sizlerde maillerinize bakın süre dolmadan yakalayın 🌸
ikiprensannesi_gul birkizannesi_ yaa gerçekten mi benimde geç geldi ya mail atmışlardı özür maili kargo şirketiyle sıkıntı yaşamışlardı o ay ama geldi ağustosta benimki ağustos kutum daha hazırlanıyo ama eylül kutumda çıkmış peşine 😂
birkizannesi_ ikiprensannesi_gul bana da mail attılar ama gelen giden yok. Ağustos kutusu da çıktı ama oda yok 🤷♀️
alinaannee ikiprensannesi_gul Temmuz kutusu çıktı daha hazırlanıyor görünüyor kız 🤪çok sevinmiştim oysa
ikiprensannesi_gul 1bocek1cicekannesi hadi ya benim mail bildirimlerim ve netim hep açık o yüzden hemen gördüm
ikiprensannesi_gul hamzarzgr yazdım canım üye oluyosun siteye kutu çıkıyo ürünler var içinde değişiyo tabi her ay ama çıkmayadabiliyo şans işi biraz
ikiprensannesi_gul BurcuP üye oluyosunuz ücretsiz kutu çıkıyo ürünler her ay değişiyo çıkarsa tabi şansınıza profilinizi dolduruyosunuz ve sürekli güncel tutmanız lazım bu kadar
ikiprensannesi_gul Sebiha35 trn-mom55 ay_16 birkizannesi_ Duygusuz kadayifdolmasi Katre7 kızlar benim ağustos kutum geldi gelmeyenler trkrar siteye mail atsın haber vermek istedim
birkizannesi_ trn-mom55 benimde Temmuz Ağustos hazırlanıyor yazıyor hala. Vandayım ben acaba buraya mı göndermiyorlar 🤷♀️