Kızlar merhaba kızım 10 ay 18 günlük. Aşırı aşırı hareketli bir bebek. Asla oturmayı sevmiyor mama sandalyesinde de oturmuyor ayağa kalkıyor evde oyuncak oynarken bile çoğu zaman ya çömüyor yada ayakta 🥲 dün kışlık alışveriş için avmye gittik canımıza okudu. Bebek arabasına zaten 5 dakika bile binmedi koyunca da kalkıp ters dönüyor kemerleri bağlasak ağlıyor. Neyse kucakta taşıdık 1 saate yakın sonra ondan da sıkıldı yere inmek istedi. Yürümeye başladı ama yeni başladığı iÇin öyle uzun uzun yürüyemiyor dışarda biraz yürüyüp düşüyor yerler pis 😞 Acaba baston tipi bi bebek arabası alsam veya
bisikletlerden alsam durur mu yaşayan var mı hiç ? Geçici bi süreç midir acaba ?