Nefessimm Merhaba hanımlar dün corona oldum test pozitif çıktı çok nefes darlığı yaşıyorum ambulans gelse bakar mı serum vs hava verirmi bilgisi olan varmi
Balkupum2505 Nefessimm bildigim evde serum vermiyolar hastaneye götürup film vs cekiyolar. Tanidigim öyle olmustu. Cok cok gecmis olsun
prensler_-_ Nefessimm hemen 112 yi arayın nefes darlığı ilerlediğini gösterir ciğer dilmine bakılması lazım hastanede oksijen verirler mümkün ise özele gidin doktorla görüşün Rabbim esirgesin şifa versin size
Defne0111 Nefessimm canm eşimle bizde olmuştuk eşim ambulans istedi gelmiyorlar korana içim ilacı verip gittiler birinci gün sonra ne arayan ne soran oldu
Hazalkuzey Nefessimm siz arayın bilgilendirin Bi şekilde yardım ederler Allah korusun daha çok ilerlemesin
ikiprensannesi_gul Nefessimm arayın durumunuzu acilen bildirin evet hastaneye görürüp bakıyolar çok geçmiş olsun