Merhaba hanımlar kasımda 4 yaşını dolduracak bir oğlum var .seneye anaokulu maceramız başlıcak cok aktif değil hizli degil her konuda.3 aylik kardeşi var cok dışarı çıkamıyoruz o yüzden bana onerebileceginiz neler var en azindan kış boyu vaktimiz oldukça degerlendirsek