Merhabalar hanımlar,
Yaklaşık 4 aydır sütümü hep sagarak veriyorum.sizlere sorum sağma makinasni biberonlarri bı yere giderken nasıl taşıyorsunuz ve her sağımdan sonra temizliğini nasıl yapıyorsunuz?ben her seferinde yıkayıp sterilizasyon makinesine koyuyorum.bunun daha kolay bı yöntemi var mı?