ilknurcelik bebeğim 10 aylık biz son bir aydın ne yersek ona da yediriyoruz ben de salçalı yapıyorum ayıla bayıla yiyor sadece tuzu ya çok az koyuyorum ya hiç koymuyorum onun dışında biz baharatını vs tabağımızda koyuyoruz bebek de alışıyor ev yemeklerine siz de çok rahat edersiniz. Çok zahmetli çünkü bebeğe ayrı yap kendinize ayrı yap çok sıkıntılı ya. Zaten bebeğin sizinle yemeye alışması için bunlar olmalı, salçasız tarafından koyarsın ya da pilavla seyreltirsin salçasını hem tok tutar hem sizinle yemeye alışır