Bebeğim 8 aylik 3.4 gün once burun akıntısı hapsirma ve gunde 1.2 kez falan oksürüğü oluyodu.Sağlık ocagina götürdük persembe günü cigerini dinledi cigerde bisey yok atesi falnda kontrol edersinz dedi ama atesi yoktu zaten.Burnunu fizyolojikle temizleyin Arada calpol verin takip edin edin öksürük gecmzse getirn dedi.Bebegim burun akıntısı ve hapsirmasi geçti ama dünden beri çok öksüruyo ozellikle aksam yattignda sert öksüruyo yani burnunuda aciyorm hep ama oksurk gecmedi.Oksururken cigerden öksüruyo gbi hirilti oluyo bogazinda Acile götürsem sedece öksürüğe bakarlarmi?Evde ne verilir veya öksürük icn 8 aylik bebeğe